Dagens intag; 370 kcal!

Sitter och pluggar, det går inge bra, kanske för att jag inte har lagt två fingrar i kors när det kommer till just detta. Det känns som att de som har gjort upp utbildningens tidsplanering har tänkt "nu jäklar så ska vi ösa så mycket som möjligt på dessa små tomtar så får vi se om de pallar trycket". Här ska trycket pallas!

Imorgon har jag tänkt mig antingen börja träna, eller kika om gymkort, nu ska det deffas (försöker ge mig på gym-slang). Dagens då:

Gröt 120 kcal
1 äpple 50 kcal
choklad 50 kcal
3 rågrut 150 kcal
_____________
Summa: 370 kcal

Oj, blev det så mycket mat.. mer än vad jag har ätit på dagar känns det som. Men jag har prommat endel idag iaf. Aktivt prom 2h 10 min (-650 kcal) och passivt 1h (-100 kcal), så totalt -750 kcal.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits