Dagens intag; 250 kcal

Det känns som en helt okej dag, fast mycket mat-snack har det varit från alla hörn. Gick med en kille från klassen efter skolan och vi pratade om Ana (min nya hemliga ED-kompis som är så hemlig att inte ens hon vet det) och jag sa "hon är så smal" och han sa "som att du är värsta tjockisen då", jag vet att han menade det på ett bra sätt så när han förklarade att han tycker att jag är en smalis så kändes det bara överflödigt. "Du tycker väl inte att du är tjock?" frågade han "jo, jo, jo" tänkte jag men sa nej. "Tänkte väl, min kusin ser ut ungefär som du och hon toktränar jämt och håller på en massa kring mat..". Jaha, bara för att jag är dömd till evig fetma.. blä. Dagens:

Soppa 90 kcal
gröt + sylt 160 kcal
______________
Summa: 250 kcal

Promenerat i två timmar, alltså -600 kcal. Imorgon blir det avancerad träning och förhoppningsvis tar jag mig upp tidigt så att jag hinner med en morgonpromenad. Nu blir det lite mer "a perfect body".

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits