Dagens intag; 165 kcal

Är så jäkla trött, funderar på att gå och lägga mig men det är inge kul. Jag tog mig aldrig iväg och handlade, alltså jag tog mig inte iväg på någon långprommis idag. Men jag har iaf inte ätit sen i morse förutom en rågrut för 15 sekunder sedan. Dagens

2 rågrut 100 kcal
½  äpple 25 kcal

lite lite soppa som var kval 40 kcal
__________________
Summa: 165 kcal

Prommat lite idag, ½ timme aktivt (-150kcal) och segt i 2½ timme (-250), så totalt -400 kcal. Från att jag skulle träna imorse till att vara seg som fan, jättebra jobbat Elia, not.

Jag har ont över bröstkorgen, är faktiskt jättehungrig men ännu mer trött. Sömn borde gå före mat rent levnadsmässigt, jag menar man klarar sig flera veckor utan mat (om man har vatten) men efter bara några dygn utan sömn så börjar man knäppa sig, hallucinera och falla in i drömliknande världar.. har jag hört :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits