Broccolidag

Vad jag har sovit som en liten bebis i natt, är utvilad och pigg och dessutom vaknade jag platt som en pannkaka, aja nästan iaf ;) Nä inte det heller. Men jag känner mig inte så sur och tvär som jag annars brukar vid den här tiden. Nu kokar jag the och tar hand om min tvätt, ja jag var duktig igår och tvättade igen. Snart åker jag iväg till skolan, hade tänkt att sitta och plugga jättejättemycket idag. Jag slutar vid 17 och hur ska jag klara mig helt utan mat fram tills dess? Nä, bäst att ta med något litet. Idag är jag sugen på broccoli, synd bara att jag inte har någon broccoli hemma och att det är bökigt att laga till det i skolan. Kanske kan gå och handla broccoli och äta till middag, om jag inte glömmer det.. vilket jag förmodligen gör. Gomorrn!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits