Babbel i bastun

Suck, nu har min dator börjat kruppa igen. De långa uppehåll från min blogg har varit när jag har haft problem med min dator eller uppkoppling, jag får omformatera hårddisken till helgen då jag har tid. Det är ljudet som fux flux har försvunnit, jäkla skit! Sitter och funderar på om jag kommer att orka ta mig upp tidigare än 6.00 för att ta mig en spring-/promenad-tur, jag får se, för jag måste sätta mig och göra lite skolgrejer nu.

På simningen så sprang jag på en kvinna i bastun, hon började prata med mig och det var skoj. Hon ville typ fixa ihop mig med hennes son som var 25 år, blåögd, mörk och polis. Hon erbjud tom skjuts, men det kändes lite creepy så jag segade mig och så vinkade vi hejdå. Hon var skitrolig, "han är skitsnygg" sa hon om sin son, iof vem tycker inte det om sina barn, men ändå :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits