Är jag en pojke?

Välbehövd sovmorgon. Dricker the och har sockerdricka i foten, väntar på posten. Annars dag blir det nog stan och möta upp Red eller exbästis. Jag har haft lite dåligt med tid på sistone. Känner mig lite tom idag, som att ingenting spelar roll. Just nu vill jag egentligen bara hem till min familj och få krypa upp i mammas knä, japp det gör jag fortfarande. På fredagskvällar brukar min familj äta något speciellt, prova något nytt recept, göra lite avancerad och genomtänkt mat. Undra vad de ska göra ikväll.

Googlade på mitt namn igår. Elia verkar vara många grejer:

-Elia, eller Elias är i Gamla Testamentet en av de tidigaste profeterna.
-EliA-brunnar som kan liknas vid enskilda mikrotiterplatt-brunnar.
-Elia Cmiral, född som Ilja Cmíral 1950 i Tjeckoslovakien, är en svensk-amerikansk kompositör och musiker.
-Eliaexpress AB, det kompletta transportföretaget.
-Elia Kazan regissör som belönats med en hedersoscar för sin stora betydelse för filmen.

Verkar som att Elia är en verson av Elias, jag verkar vara pojke :) Gomorrn


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits