Alla var dubbelt så stora!

Ah vad jag är knäpp, råkade trycka bort allt jag hade skrivit. Börja om från början.. Idag har det varit världens längsta dag. Jag hade sjukt bråttom i morse så jag hann inte ens blogga (och då är det bråttom). Hann nätt och jämt med tunnelbanan och det var typ livsviktigt för idag började vi ett nytt moment i skolan och det är supersuperviktigt. Vi har hållit på med förberedelserna hela dagen i tio timmar, hur mycket hinner man äta under tio timmar, svar hur mycket som helst. Om jag tyckte att det var hemskt igår så var det snäppet värre idag.

Efter skolan så åkte jag för att simma av mig lite fläsk, jäklar vad jag fick ont i armarna efter ett tag. Höll nästan på att svimma i bastun sedan. Men det var verkligen superskönt, mer sådant för Elia. Simmade och simmade i all evigheters evighet, ja tyckte jag iaf. Jag är inte van vid sådan mortion, men det är skönt att man slipper svettas, sedan så känner man sig så smal och lätt i vattnet. Sedan skadar det inte att alla där var dubbla i storleken jämfört med mig, nästan iaf, nä inte det heller. Fan.

image54

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits