Vad gör man?

Om jag nu ska ut ikväll så måste jag duscha, sminka om mig och raka överallt.. Det känns lite omständigt och dessutom taskigt mot min gäst. Men min gäst ligger och sover typ hela tiden, okej att gästen tycker att jag har mycket för mig men när man är gäst vill man väl uppleva så mycket som möjligt av den andres liv och inte bara ligga och sova? Gästen kanske tycker att jag har dåligt med tid för min gäst? Vilket nog är sant, men det är inte meningen, jag har juh alltid mycket.. och det visste gästen innan gästen kom.

Blir dessutom besviken på de andra som är här, en bästis från frosstaden. Hon måste följa med en annan gemensam vän till oss på en förfest hos en tjej som fyllt år för hon bor nämligen hos vår gemensamma vän som skulle dit. Sedan ska de ut på något ställe som jag inte tycker är roligt alls, för att tjejen har fyllt år och hon vill dit. Jag vill inte gå dit. Så jag funderar på att strunta i det och gå ut med Red på något annat ställe.. men samtidigt känns det dumt då min vän från frosstaden är här väldigt sällan.. vilket jävla dilemma.. Vad gör man? Toksvälter i en vecka kanske hjälper? ;)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits