Svälta som vanligt

De få gånger som jag sover borta (okej, det har blivit lite mer av att sova borta på sistone) så brukar jag aldrig orka fixa till mig ordentligt dagen efter.. känner mig alltid så trashig dagen efter, inte för att det gör mig någonting..

Red var här en stund, vi satt och pratade om helgen, om S som gjorde bort sig igår och om kommande vecka. Jag har en tenta om en vecka och jag har panik, kan verkligen ingenting, så nu måste jag ta tag i det där. "Jag känner mig så dum när jag ser dina anteckningar" sa Red när hon såg mina utspridda papper som låg på sängen. Jag känner mig dum jag med, jag kan inte det där speciellt bra, skärpning Elia, det här är min livs chans att gå den här utbildningen!

Idag har jag ätit mina smalmackor, vad som hände med min fasta? Ehm, jag tar tag i det där snart igen och då är det superseriöst. Nu ska jag bara svälta som vanligt ;)

Nu måste jag på prommis innan alla varulvar kommer fram, yeh.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits