Svaga patetiska ögonblick

I ett svagt och patetiskt ensamt ögonblick så svarade jag till D. Han har ändå SMSat och ringt utan att få höra ett ljud tillbaka.. Skrev mest vardagliga saker som "hoppas du hade det kul i helgen" och fick då tillbaka: "(Massa blaj)... när ska du upp imorgon? Hade varit mysigt om du sov hos mig". Öh, va? Jag hatar sånt här, jag är juh sur, har inte han förstått det? Nu vill han att jag ska komma så att han får ligga, men hur kan han ens föreslå det är jag är sur och off? NU är jag ännu surare och ännu mer off (offare ;)). Jag förstår mig verkligen inte på honom.

Var ute på en prom nyss, känner mig så nere, funderar på att släcka lampan på toaletten och få gråta i duschen.. så gör jag. KnäppElia, tänk om D visste det här..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits