Som fjorton med rynkor

Jag är faktiskt ganska trött, känner för att lyssna på musik och ta det lugnt. Jag är nog sjuk ändå. Satt och tog lite foton på mig själv och ser att ur vilken vinkel jag än tar kort så är mina kinder och mage stora och jag ser ut som en bebis. Kul att jag börjar få rynkor men ändå ser ut som fjorton.

Min mamma sa inget om min vikt. Hon sa inget om att hon tycker att jag ser liten ut, ingenting. Eftersom hon alltid brukar säga "men du är så slank" så känner jag mig fet när hon inte säger någonting.

Igår vid lunch så såg jag en sak på min ovetande bästis Ana, hennes ryggkotor är så framträdande så att den allra översta kotan som jag såg i hennes nacke är alldeles sårig. Skulle tippa på liggsår eller att hon kliar där. För på och runt hela kotan var det alldeles rött som ett sår och hon har alltid halsduk. Åh vad jag vill veta..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits