Semester idag!

Idag har jag semester, japp och jag har fått sova ut ordentligt utan att  någon väcker mig och sätter igång en film klockan fem på morgonen. Men jag känner mig lite skyldig mot de i skolan som jag har en grej med idag och som jag har ansvaret över, men jag pallar verkligen inte, inte idag, jag måste få en dag ledigt. Jag har haft gäst, tränat (aja prommat då), gått i skolan, varit social, jobbat hela helgen och inte fått en endast lugn stund, jag beövde få sova ut, ifred. D ringde mig igen igår, jag svarade inte då heller, jag tycker att han ska våga ta konflikten som egentligen väntar, men jag tror inte att han törs. Fast det blir iof lite svårt då jag inte svarar.. hmm :) Jag drömde inatt att jag hade sex på ett badhus med S och sedan drömde jag att jag låg på bloggtoppen. Och ännu senare så drömde jag att någon la en pappersbit på min smalmacka och jag började storböla för det var så äckligt. Gomorrn!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits