Så upptagen SÅ

Kunde inte skriva mitt morgoninlägg i morse, mitt besök var upp med tuppen och jag var på superdåligt humör. När jag vaknade kändes det som att jag inte hade fått sova alls, men nu känns det lite bättre, har haft en ganska produktiv dag idag.

Idag är det torsdag vilket brukar betyda frossdag, men icket denna dag (får vi hoppas) för jag jobbar inte idag. Istället ska jag nu träffa upp min gäst och gå på stan, sedan blir det att träffa Red och eventuellt någon mer och hänga ett tag. Känner mig som en dålig värd men min gäst visste att jag skulle ha mycket att göra. Fick förfrågan idag om jag kunde gå på en grej ikväll och sa att jag redan hade planer, sedan var det någon annan som ville göra något på lördag "kan tyvärr inte". "Du kan aldrig, du är så upptagen", sa de båda. Så jäkla upptagen är jag verkligen inte, men jag undviker vissa personer och vissa saker. Typ äta. Go eftermiddag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits