Rök, kall luft, menthol och Kent

Ja då är det mitt i natten igen.. och jag sitter här som vanligt. Var just ute och tog en promenad till en liten mack en bit härifrån, köpte cigaretter. Jag röker juh egentligen inte, men ibland när jag ser folk på tv kan jag få världens sug. Jag hade bara en enda cigarett hemma så den rökte jag på vägen och tänkte "om jag fortfarande är mer sugen efter denna så går jag och köper mig ett paket", så det gjorde jag.. Kall luft blandades med rök och menthol samtidigt som Kent spelades på hög volym.

Promenaden har jag att tacka Jackie Brown för. Jag älskar verkligen den filmen, gillar alla Tarantinofilmer som jag har sett och det har jag gjorde jag redan innan Kill Bill-hysterin. Jag var inte speciellt gammal när jag såg True Romance första gången, helt underbar. Inte för att säga att det är fel att man började gilla Tarantino i och med Kill Bill, utan mer för att poängtera att jag har gillat honom länge, som att det egentligen spelar roll.. gah!

Nu när jag kom innanför dörren så skulle jag hälla upp ett glas pepsi max och spiller ut nästan hela över diskbänken, jag som har så lite pepsi max kvar.. typiskt!

I min sallad som jag åt tidigare (som jag har bild på nedan) var det rucola, babyspenat, kruksallad, tomat, gurka, lök, en msk minikeso och stekt kyckling tillsammans med purjolök. Hade faktiskt tänkt att äta mer än vad jag gjorde, men jag var liksom nöjd efter den portionen. Jag-nöjd, det var någonting nytt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits