Pyttelite mens

Sitter och äter middag (okej, frukost, lunch och middag i ett) framför datorn. Idag känns det som att jag inte har gjort någonting produktivt, for iof och träffade upp en tjej som jag har tänkt att träffa länge, sedan mötte jag upp min bästis från frosstaden som åker hem idag. Vi började prata om mens och hon trodde att jag inte hade mens för att jag är underviktig, what? Iaf så fick jag juh lite lite mens som jag skrev om för ca 5-7 dagar sedan, men det kom aldrig mer än så. Jag väntade och väntade på den "riktiga mensen" men det var bara pyttepyttelite i några dagar och så slutade det. Jahapp.. men jag vill kunna få bebis..

Fick ett gulligt SMS av S idag, han pratar ganska mycket om det här med barn.. Bästis från frosstaden tror förresten att jag och S är tillsammans. Det är vi inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits