Olla inte på mina trosor

Jag somnade tidigare ikväll, sov kanske en timme och vaknade med ett ryck. Jag hade glömt tvätten. Men den väntade snällt iaf, jag är alltid orolig att någons ska sno mina kläder. Eller att något pervo ska olla på mina trosor.

Idag köpte jag alla presenter till Red, hoppas hon blir glad bara. Jag är så rädd för att personen inte ska gilla min present när jag köper, rädd att misslyckas. Köpte de två andra också, men det är mest för syns skull. Och fastän jag var på IKEA så missade jag att köpa presentpapper, suck.

Tog ett kort på korvkiosken på IKEA, ja ni vet där korven kostar 5 kr. Hade tänkt att skicka den till bloggen med texten "Nej tack, jag har redan kräkts idag", men det gick inte (hörde att det är strul mellan blogg.se och comviq). Lite kul iaf :) Det är humor.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits