Oboypulver till middag

Det känns verkligen jättesent nu, men klockan är juh bara 19.30 men jag vill bara sova och slippa allt som har med fastan att göra. Jag är sugen och hungrig på allt, mackor, fil, gröt, choklad, russin.. allt. Jag syndade dessutom alldeles nyss, stack tungan i en tesked med oboypulver och tog en klunk pepsi max. Okej inte jättehemskt, men jag sa åt mig själv att det inte skulle bli någon läsk alls (och hur äckligt är det inte med oboypulver).

Å andra sidan är jag så jävla less på det liv jag lever. Vi ska ha julbord med jobbet, men jag ska inte gå, kan inte gå. Julbord = mat = äta = dö. Men det hade varit kul, bara man hade sluppit det där med ätandet.

Jag kissar verkligen hela tiden idag, när jag var ute på prom var jag tvungen att skynda mig hem för att gå och kissa. Promenaden var förresen ren pina, jag tror att jag tog ett steg i sekunden, dvs det var tungt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits