Nyvaken pinsamt nog

Jag försökte verkligen ta mig upp i morse klockan åtta och gå till mitt möte, det gick inte. Istället vaknar jag.. nu, ja jag har sovit hur länge som helst, men jag är juh sjuk. Fast jag tror att de som jag skulle träffa har svårt att tro att jag kan vara sjuk så mycket. Jag som aldrig är sjuk i vanliga fall.. åh! Ska nog ringa en tjej och prata lite..

Drömde att jag var ute på hajk, vi skulle ro. paddla och simma fram en liten båt. Tillslut kom vi till som ett träsk och då bangade alla, typ som vanligt. Så vi fick paddla/simma hela vägen tillbaka och jag var så trött så trött.

Vaknade dessutom mitt i natten och hostade hur mycket som helst, så mötes-människorna bode förstå.. tycker jag iaf. Gomorrn!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits