Nu ska jag bli glad

Idag känns det lite bättre, hade jättesvårt att somna i natt för att jag låg där och snyftade.. Men lite piggare och gladare är jag idag, fast jag inte har varit i skolan. S väckte mig 8 imorse då jag egentligen skulle ha gått upp, men efter att det hade ringt så trodde jag att alla signaler från mobilen var samtal och struntade därmed i väckarklockan. Idag har jag ont i halsen, sitter och dricker the och håller på att sminka mig. Ska iväg och jobba, ska bli lite skönt med omväxling..

Efter min hysteri igår tänkte jag att jag måste ta tag i det här, KBT är en bra terapiform som fokuserar på positivt tänkande. Så jag ska börja tänka positivt som vissa andra, istället för att tänka "om jag inte får bäst på tentan är jag sämst i världen" ska jag tänka "jag har pluggat allt vad som går och har gjort mitt bästa och det finns alltid omtentor". Nu ska jag bli glad, gomorrn!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits