Middag med mamman

Nu är jag hemma igen. Hade en riktigt seg start imorse med försening till tunnelbanan, tog fel och kom sent. Ja, väl där så gick det ganska bra, kände mig lite otålig halva dagen bara. Sedan gick jag och träffade mamman, vi pratade massor om vad som har hänt och hur allt är och så.. Vi åt middag på ett ställe och jag åt verkligen supermycket. Det konstiga är att även om jag åt så mycket så var det inte speciellt onyttingt, typ bara grönsaker och kött. Men sjukt gott var det och jag var till och med tvungen att knäppa upp byxorna senare, det har inte hänt på åratal. Sedan gick jag och mamman till hotellet, pratade lite och vilade (ja somnade) på maten. Så vi sov i någon timme och nu när jag är hemma igen så är jag pigg. Plugga, promma, surfa, läsa?

Idag har det varit sjukt kallt i hela Stockholm, denna råa genomträngande kyla som inga kläder råder bot på. Huvva!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits