Måste få se lite folk

Ja, då är jag varken.. igen. Kunde efter mycket om och men somna, men har haft inte så roliga drömmar. Drömde att N skulle komma och hälsa på mg, men jag stod bara inne i badrummet och sminkade mig, jag blev aldrig fin nog.

Idag är jag helt värdelös, hade en jättejätteviktig grej som jag bara totalt har stuntat i, så som jag gör med allt viktigt känns det som. Den här dagen ska jag iaf åka in till stan, måste verkligen promma runt och komma ut. Se lite folk. Även om jag vill vara ensam så är det skönt att se andra. Jag funderar på att köpa en ny mobil, men känner mig lite snål såhär innan julhandeln..

Sitter och kollar lite pro-ana-diary på youtube. Och jag som avskydde youtube innan. Gomorrn.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits