Kycklingfett

Ja då har jag varit vaken i nästan en timme redan. Har lite ont i halsen efter gårdagen och magen är svullen, men jag är hungrig vilket är bra eftersom jag svullade-kräktes glass och choklad innan jag somnade igår. I natt har jag drömt om mat. Det var en kvinna som var otrogen och hade en trekant med två män medan hennes man stod i köket och lagade kyckling i enorma mängder på spisen medan deras två barn satt med besticken i högsta hugg. Jag kom in i köket och fick fettetstänk från stekningen på armarna. Mmm kyckling, mmm kycklingfett.

Sitter nu och fixar med presenterna, vet inte om det blir bra, men hoppas. Efter det hoppas jag på promenad, sedan blir det skriva färdigt skolgrejs, åka till skolan och fixa det som ska fixas där och sedan är det helg och stan. Är bjuden på en fest ikväll, jag borde verkligen gå för det är folk som jag inte har träffat på sjukt länge. Men samtidigt ska jag upp tidigt imorgon och jag vet inte om jag känner mig tillräckligt stark för något jättesocialt.. Gomorrn

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits