Kräka sig ren

Ah, är helt slut. Sov som bekant inte så länge i natt. Idag har jag varit med S hela dagen, vi gick på stan, han åt Max originalburgare och jag tittade på. Visste när vi satt där på max att det skulle frossas senare men kunde inte där och då för S hade genomskådat mig om jag hade ätit hamburgare och sedan gått på toaletten.

Så på vägen hem köpte jag glass och brownies, kom hem drack vatten och grönsaksjuice och sedan.. ja frossade jag. Snabbt kräktes jag och blev lugn. Så nu har jag tittat på tv, messat lite och åt lite kyckling och en smalmacka. Sedan kom suget igen, tog några småbrownies och kräktes igen. Usch vad äcklig jag är, men jag blir så.. lugn. Slutade kräkas när jag hade fått upp brownies:arna och lite (mycket?) av mackan. Känner mig ganska ren.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Jag blir så ledsen när jag läser att du har fross-kräkts =( Ta hand om dig tjejen


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits