Klappar till mig

Kom innanför dörren och höll på att dö av hunger som vanligt. Nu en rågrut senare är jag lite gladare, men fortfarande trött. I skolan kände jag mig starkare än igår, var tvungen att möta folket ändå men jag var stark och saklig. Tack mamman. Efter det hade jag tänkt att gå och köpa julklappar, det blev bara klappar till mig. Ja jag har juh inte fått önskelistor från alla än ;)

Köpte en klänning och ett par skor, båda second hand. Klänningen måste jag lägga upp lite, om jag klarar av det. Kan väl inte vara så svårt att sy några stygn? En jobbarkompis ringde när jag gick omkring och vi småpratade lite, kul när folk som man inte vanligtvis pratar med i telefon ringer sådär oväntat. Jag känner inte för att gå på festen ikväll, jag är jättetrött och har ont i ryggen. Men jag får se..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits