Kan inte se ut såhär!

Förrutom att jag är uppe med tuppen så är jag väldigt snabb idag. Idag är det verkligen en jobbdag, går från jobb till jobb och kommer väl att komma hem vid 01-tiden i natt för några timmar sömn och sedan.. jobb igen. Aja, jag ska inte klaga, jobb är bra, håller mina tankar upptagna på annat än mat, intag, träning, förstoppning, magar osv.. Det jobbiga är att jag är ganska sjuk, hostar och snuvar.

Något av det jag stör mig allra mest på med mig själv är mina enorma marsvins-kinder, de försvinner inte förrän vid 52-51kg-strecket och det är några kilo bort. Jag hade tänkt börja äta lite mer normalt nu ett tag (som väl har märkts på mina "dagens intag") men idag när jag vaknar med denna gigantiska mage så har jag tänkt om.. Jag kan inte se ut såhär! Gomorrn

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits