"Jag trodde att du slutat med dina ED"

I natt drömde jag att jag satt på en tenta tillsammans med en av mina bästa tjejkompisar (som bor i frosstaden), hon kunde ingenting och inte jag heller så vi satt bara ut tiden. Efteråt så gick vi och åt lunch, jag åt något som innehöll kyckling och keso. Helt plötsligt säger hon "jag trodde att du hade slutat med dina ED", varpå jag gick in på toaletten med min mat och efter kommer min kompis kompis och säger "du behöver inte göra såhär" och så slutar drömmen. Hade jag tänkt att kräkas? Trodde de att jag hade tänkt kräkas men att jag inte skulle det? Det roligaste är att min bästa tjejkompis slänger sig med sådna termer, för i verkligheten har hon ingen aning om vad ED är. Och, kan man verkligen bara sluta med att ha en ED? Gomorrn

____________________________

Uppdate 16.13

Oj, glömde nämna att min bästa tjejkompis tror att jag har haft mia (bulimi), hon vet om att jag har haft problem, men det var sådär 6-7år sedan sist (vi pratade om det). Egentligen har jag aldrig haft mia, utan snarare ana-tendenser hela tiden men om jag har frossat någon gång har jag kräkts.. ah.. spelar ingen roll anyways..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits