Jag kan inte "bara smaka"

Gillar verkligen verkligen min nya telefon. Den har så mycket specialgrejer (som jag sa till min bror och fick då svaret "Elia, du är då alltid så specifik", han var ironisk :)) Berättar om min nya vackra pryl sen om jag orkar, ska förresten försöka blogga från den och se om det går bättre nu.

Jag hade juh lovat att inte kräkas idag.. men det gick inte så bra. Jag var ute på två långpromenader ikväll och det kändes som att jag skulle klara dagen. Men plötsligt satt jag där med en låda rocky road med kanderade pekannötter och minimashmallows i, åt, åt, åt och kräktes. Varför, jag vet inte. Ville som bara smaka, men jag vet att jag inte kan "bara smaka" så jag hade väl tänkt att lura mig själv eller något. Jag vet inte.

Imorgon är det dags att gå tillbaka till skolan. Jag har inte varit där på evigheter och jag är lite rädd, jag är som en liten kanin jag. Rädd och drar öronen åt mig. Hoppas bara att det går bra så att jag går dit på tisdag och onsdag och sedan hoppas jag att det rullar på. För nu är det inte långt kvar till jul, jul i min fina frosstad.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits