Jag är inte stressad

Nu har jag vinkat adjö till min lilla mamma. Vi var ute och åt idag igen, men idag blev det inte lika sjukt mycket mat som igår. Det är dessutom det enda jag har ätit idag, känner mig lagom mätt, nöjd, normal.

Mamma och jag pratade lite, hon frågade mig om hur jag mår, om jag är stressad och om min situation. Hon tycker att det är ohållbart att plugga och jobba som jag gör, hon vill att jag ska dra ner min standard (inte köpa så mycket kläder och skor) och ta det lite lugnare, hon är helt övertygad om att jag är stressad. Det är jag inte.

Ikväll är det ganska torr luft i stockholm, skönt promenadväder. Tog en liten prom när jag sagt hejdå till mamman och njöt av kylan. Annars fryser jag jämt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits