Jag är inte såhär tjock

Ja, igår var jag inte helt nykter när jag skrev och idag tog jag mig upp vid 12-tiden. Dumt att sova så länge. I helgen blir det jobbigt mycket och egentligen borde jag plugga. Idag har jag kunnat bajsa för första gången den här veckan, så jäkla skönt. Min mage är fortfarande jättesvullen och idag kommer en kompis hit, känns jobbigt att visa mig i så svullen mage, måste nästan ursäkta mig med "jag brukar inte vara så här tjock", men hon är inte den som bryr sig. Vi har inte setts på några månader, undra hur hon ser ut, är jag mycket smalare, kommer hon tycka att jag är smal? Min gäst och jag var idag och tittade på kläder och gästen sa "du ditt anorexibarn", gästen tycker att man är smal om man är för liten för att ha storlek S (och kunna ha barnkläder), det tycker inte jag. Gästen skojade, men är farligt när sanningen.. bäst att passa sig!

Nä, nu blir det nog mataffären. Mmm MAT!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits