Jag är en underhållare

Tog min 1½-timmes runda ist för den tänkta 1-timmes, jag hade energi och ville bränna fläsk. Min favorit-kill-kompis från skolan ringde under promenaden, jag har inte sett honom på jättelänge så jag blev glad. Undra om han fortfarande har kvar sitt armband som han fick av mig :)

Imorgon är det vardag, så jäkla trist, jag skulle behöva en liten semester. Att vara ledig så lite som jag är, gör att jag ibland måste ta en vardag då jag skolkar från skolan och då gör jag inte det jag egentligen bör och kan inte det jag ska kunna, åh.. suck, jag ordbajsar. Det är något jag är bra på, ordbajsning.

Ibland när jag umgås med mina dejter så brukar jag känna att jag måste underhålla dem, det är lite svårt att förklara, men jag känner att jag måste visa att jag är en glad, bra tjej som har massa roliga saker att berätta och att det händer så mycket.. det är jättejobbigt.. blä.. Äh nu går jag och kokar the ist.

Kommentarer:
Postat av: majda

läs min blogg, kommentera och ah en fortsatt trevlig kväll!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits