Het kväll igår

Hemma igen! Tjoho vad jag älskar att komma hem till min lägenhet och vara ensam med bara bara mig och mina saker. Å andra sidan hatar jag det ibland. Igår kväll var det helt galet, jag blev tvungen att äta middag, men det var inte så mycket, sedan började vi dricka och hade massor av godis som jag åt massor utav. Men det var roligt som attan på kvällen.

Ganska tidigt under kvällen (12-tiden) så träffade jag en kille, eller han träffade väl mig. Först tyckte jag att han var lite jobbig och smådryg men sedan försvann mina kompisar och vi blev ensamma så hade vi mycket att prata om och så lekte vi lekar han och jag :) Vi kysstes inte förrän vi skulle sova (vid typ 5-tiden), vi sov typ fem personer i samma rum, vi låg och skrattade halva natten, precis som när man hade pyjamasparty som liten kotte. Men sedan blev det ganska hett, mysiga våta kyssar och så tog han handen på min kind som jag tycker så mycket om, med tummen på munnen och lät mig suga på hans fingrar, mmm hett! Egentligen var han kanske inte min typ, men han var ganska het ändå och mycket äldre än vad jag trodde, 31 år.

Nu är jag iaf hemma igen så jäkligt trött men mer myssugen. Jag och D kanske ses ikväll, eller jag åker nog dit om jag känner för det senare.. men jag är fortfarande sur, egentligen. Goeftermiddag!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits