Grönsaksjuice

Usch vad jag är tråkig idag, jag borde verkligen plugga. Men jag har faktsikt varit lite duktig idag och rensat bland mina utspridda kläder, ner i tvättkorgen, in i garderoben och ner i byrån. Och nu för en stund sedan så värmde jag grönsaksjuicen och slurpade i mig allt, alla 5 dl rakt ner i strupen.. 75 kcal rakt av. Jag är inte ens en juice-gillare, tycker att fruktkött i ex apelsinjuice är äckligt och sedan är det oftast så mycket kalorier i juice så jag tycker inte att det är värt att dricka. Men jag gillade grönsaksjuicen, som soppa, men juice!

Imorgon hoppas jag på en lite roligare dag.. och framför allt imorgonkväll. Undra bara hur jag ska göra med den jäkla middagen. Nu är mina tänder sträva, så det blir tandborstning och promenad.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits