Frossat igen

Ah, hemma igen efter all pås-kånkande. Har faktiskt tvättid och sprang dit på min sista minut (hade kl 14 men efter 30 min får andra ta över om man inte dyker upp) men ingen försökte norpa min tid. Efter mitt inlägg i morse så brakade det lös, jag åt yoghurt, müsli, muffin, choklad, vitt bröd, skagenröra, jordnötssmör och sylt. Åt lite av allt och upp igen.

 Har känt mig ovanligt platt idag faktiskt, prövade en galaklänning i storlek 34 som givetvis var för liten vid brösten. Ibland när jag ser andra tjejer så tycker jag att det är så snyggt med stora bröst, men mina hindrar mig mest från att se smal ut. Men jag gillar stora bröst ändå :)


Snart ska jag nog sova.. mm skönt. Men först måste jag köpa mer tvättmedel.. och pepsi max!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits