För rik eller för smal.

Jag är juh fortfarande sjuk, vaknade sent men är ändå trött. Borde göra en skolgrej tills imorgon, men jag orkar verkligen inte, jag orkar ingenting. Småtjaffsade med S under min promenad, vill inte bråka. S säger att jag alltid letar fel, det är så sant.. annars skulle jag nog inte sitta i den sits som jag gör. Vad man än gör kan man alltid göra bättre, man kan alltid försöka hårdare, mer, längre, snabbare osv. Man kan aldrig vara för rik eller för smal.

Känner att jag skulle vilja ta en paus från allt och bara.. ja kanske åka bort eller något. Göra någonting annat. Känns även som att det finns ingen som jag egentligen orkar umgås med. Skulle vara så skönt att bara få ligga i sängen och sova hela tiden.. hela livet..

Försökte hitta mig ett rött ana-armband på stan idag igen. Ingen framgång, det finns inga snygga, röda armband..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits