Folk har fastat i alla tider

Ah, jag har inte ens gått och lagt mig än. Är riktigt orolig i magen som inte alls gillade rågrutarna som jag åt för över 4 timmar sedan, jäkla skit vad dåligt jag är. Pratade med Red tidigare ikväll om hur vi ska göra imorgon och vi kom överens om att vi inte skulle äta middag på stället som vi ska till, istället ska vi ses innan och äta middag. Och det är mycket lättare att slippa undan..

S tyckte att det var väldigt lustigt att jag hade haft sexdrömmar om honom, han ville veta detaljer och tyckte att vi skulle ligga och mysa. S är den mysigaste personen jag vet, han älskar att bara ligga och kramas i timmar.

Pratade med mamma och kände bara irritation, "jag är huuungrig" gnällde jag. "Elia, hur är det, du verkar alltid hungrig, nere och deppig, mår du bra?" frågade mamman. Jag blev lite förvånad. "Ja, jag mår bra" sa jag. Det var innan jag fick fnatt och frossade loss, vilket misslyckande. Folk har juh fastat i alla tider och jag klarar inte ens av det.

Imorgon hoppas jag iaf på en lyckad kväll, funderar på att ha en svart klänning, tänk vad platt jag hade varit om jag hade lyckats hålla mig idag och imorgon. Suck.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits