Fastedag 2

Det är sjukt vad jag sover dåligt. Inatt somnade jag inte förrän 4-någonting, skulle upp 6, gick givetvis inte. Nu har jag missat en viktig grej till i skolan, suck!

Idag, eller nu är ja jättehungrig, idag är fastedag 2
(hälsosidorna):

Fastedag 2-4:


Kroppen fortsätter att ta energi från fettdepåerna främst. Under dessa dar brukar de största reningsreaktionerna komma. Trötthet, tröghet, huvudverk, muskelont och frusenhet är vanliga. Beläggning på tungan och i munnen är vanligt. Blodsockerhalten sänks och ställer in sig på en miniminivå. Hungerskänslorna avtar allt eftersom. Kroppen fortsätter att använda fettdepåerna som energikälla. Man forsätter och minska i vikt.

Jag kommer inte att klara av denna dag. Gomorrn


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits