Dagens intag: 230 kcal

Orkade inte åka på festen, stannade hemma, kikade på idol och frossade och kräktes.

Amanda är bara så jäkla grym, redan första uttagningen föll jag för henne goth-lolita-stuk och den första låten "Hallelujah" ikväll.. det finns inga ord. Jag som inte ens ser idol speciellt aktivt i vanliga fall, men hon är iaf idolhistoriens största artist alla år, alla kategorier. Om hon vinner så hoppas jag att de har låtar som hon tycker om och kan tolka så hon inte bara får en massa skitlåtar. Vilken känsla tjejen har.. tappar andan.

Aja,dagens:

kyckling + äggvita 80 kcal
1 rågrut 50 kcal
choklad (som inte kräktes) 100 kcal
________________
Summa: 230 kcal

+ det jag inte fått upp.

Prom 1 timme + 5 timmar stan dvs -800 kcal. Tidig dag imorgon.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits