Att se Stockholm vakna

Har precis kommit hem från en timmes promenad. Känns grymt bra i kroppen, händerna är så kalla att jag knappt kan skriva och det riktigt nyper i kinderna (älskar det uttrycket, känns väldigt mormor). Under min promenad så vaknade Stockholm till liv. Från att ha varit ensam ute till bilköer, fulla tåg och soluppgång. Vilken känsla!

Håller på att rengöra avloppet i toaletten, ja jag låter propplösningsmedlet verka medan jag sitter här. Efter att det är klart ska på IKEA och fixa lite saker, ska köpa en presenter till Red också. Ja och till två andra, men de presenterna är inte lika viktiga. Ja, för så är det juh, att de man själv får mest uppvaktning av ger man mer uppvaktning också. Gomorrn!

Kommentarer:
Postat av: theonlymee

kul med ikea. :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits