3 saker jag är stolt över idag

Oj, många timmar sedan mitt sista inlägg, fastän jag inte har sovit. Gick en promenad till en butik som ligger ca 40 minuter från min lilla lya. Lyssnade på musik i min nya älskade mobil och jag var lite.. glad. Väl i butiken fyllde jag min korg med choklad, muffins, glass, pizza och flingor. Jag skämdes, ville inte gå till kassan och pinas igenom vad alla skulle tänka om mig. Jag hade tom funderingar på att ringa S i just rätt ögonblick och säga "ja nu har jag köpt allt till kalaset" eller något annat påhittigt. Men jag genomled betalningen och gick hem. Har precis suttit med en sak som verkligen måste måste måste in till skolan imorgon medan all mat har ropat på mig från köket. Jag ska gå dit, jag har inget val (till skolan alltså, inte köket ;))!

3 saker jag är stolt över idag:
*Jag har inte frossat och kräkts.
*Jag gjorde uppgiften som jag skulle.
*.. nä kommer inte på någonting mer..

Hoppas att få sova någon timme innan skolan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits