Vad är ett one night stand för dig?

Kikade på mitt spinkobjekt idag, hon som jag har döpt till Skrollan. Hon är ganska kraftig och skriver så roligt finurligt, jag är så fascinerad av henne, jag skrev juh ett helt inlägg om henne för länge länge sen (stora skrållan och jag från 11/8 -05). Men hon verkar ha tappat tron, eller hoppet, iaf så har hon numera en blogg, men hon har inte skrivit upp den. Jag får leka detektiv och spinka lite mer.

Jag är lite öm i underlivet. I lördags så hade jag sex för första gången på säkert fyra månader, det var så värt det. Jag blir så less på mig själv över att jag alltid ska vara så "duktig" och hålla på mig, sex är skönt och jag borde ha det när jag vill, med vem jag vill. Men jag kan inte, för jag måste tycka om honom. Det var inget one night stand, utan en kille som jag känner sen tidigare, jag känner honom inte som i att vi umgås, men vi har gemensamma kompisar och ses vid tillfällen. Det märks att han har ganska mycket tillfälligt sex, sånna killar är som hårdare i sättet än andra, mer känslokalla typ. Fast det var väl rätt bra, inte jättebra, jag gillar inte kallt sex.. men jag behövde det där.

Det är intressant det där med one night stands, jag anser att ett one night stand är sex med någon man aldrig träffat och aldrig träffar igen, men andra tycker att det är någon man kanske känner sedan innan och bara har sex en gång. För något år sedan fanns det en artikel i någon tjejtidning som ropade "Jag gifte mig med mitt one night stand", är inte det lite.. ehm, motsägelsefullt? :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits