Under ytan

Shiiiit vad mitt hjärta slår! Jag är inte van att äta sc längre, jag är helt darrig. Jag tog iof en halv sc (med eph) för några dagar sen, men nu har jag tagit en hel. Jag skriver helt konstigt på tangentbordet, men det beror också på att jag har målat naglarna. Shiiiiiiiit ska jag gå ut såhär, och dessutom dricka alkohol?

Inatt med J, jag berättade juh att jag tror att han tror att jag är någon som jag inte är. Han blev nog ganska förvånad över alla mina böcker (jag har mycket böcker och läser mycket) vilket folk inte tycker passar ihop med mitt utseende. Folk brukar tro att jag är en korkad blondin. Jag känner alltid att jag måste hävda mig inför nya människor, jag måste bevisa att jag är smart och mina kompisar brukar säga när de presenterar mig för nya människor "alltså hon är skitsmart, det ser bara inte ut så" typ. Fast jag tycker juh om att göra mig "fin" och klä upp mig så på ett sätt så kan jag förstå dessa fördomar, och så är jag fåfäng. Min mamma brukar säga att jag ska visa att jag är så mycket mer än ett utseeden och inte vara så fåfäng. Typ att gå ut utan smink. Men vad är jag då?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits