Tre flugor i en smäll.

Ja, nu har jag kommit på hur jag ska slå flera flugor i en smäll. Jag går på prommis och köper cigg. Då kan jag kika hur mycket jag har på kontot (nr 1 braig sak), jag får cigg (nr 2 braig sak, ehm men jag röker inte), jag bränner kcal (nr 3  braig sak). Jag ska bara titta på tv först.

Fick för några dagar sen sms av J som jag träffade förra helgen, svarade idag och fick nyss ett till. Jag har lite svårt för killar som jag inte känner utan bara har.. ja.. han verkar så grabbig. Jag pratade med min kompis H som känner J:s kompis, hon ville styra upp något, dvs fixa ihop mig och J. Hmmm.. no thanx.

Jag pratade med puppy på msn idag, vi har inte pratat på ca 9-10 månader, jäklar vad jag skrev om honom förut (här alltså). Jag tror att jag tyckte om honom.. lite iaf. Kändes konstigt. Undra om han tänker på mig. Men ännu mer undrar jag om N tänker på mig. Vi hade ihop det i somras, och sen åkte han tillbaka till USA där han bor just nu. Han var så fin! Får ha en lång utläggning någon gång.

Jag har så lång tid haft total torka på killfronten, men nu verkar det som att jag nått en oas. Bäst att dricka sig mätt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits