Svälttisdag

Åh, jag är helt slut. Jag sov som bekant inte så mycket inatt, och redan nu är jag redo att kasta in handduken för dagen. Tentan gick åt skogen, men just idag så känns det inte så jobbigt, även om jag inte får en femma så ligger jag riktigt bra till jämfört med andra. Efter tentan satte vi oss (kompisar från skolan) och pratade. Alla utom jag och J (den jag umgås med mest) åt mat, och alla kommenterade att jag inte åt- De kommenterar alltid mina matvanor. Aja, skitsamma.

Jag åt innan jag for till skolan idag, men annars har jag inte ätit, jag är utsvulten, men ska ta mig i säng ist.

2 rågrut med rostbiff ca 100 kcal
__________________
Summa: 100 kcal ;)

Även om jag inte orkar ut på prommis idag så känns dagen helt okej. Det känns ändå som att jag håller på att svälta ihjäl, det är bara att härda.

Kommentarer:
Postat av: Spira

Gör det dig lycklig? Eller borde du kanske börja "omforma" någonting annat?

Ta hand om dig :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits