Snart ska jag vara:

Jag tänker ganska ofta på hur smal jag egentligen vill vara, jag har juh varit mycket smalare än vad jag är nu. Men så har jag stött på en platå, blivit tjatad på eller åkt hem till frosstaden och varit tvungen att äta upp mig lite.

Jag skulle vilja ha en kropp som är så fin som Nicole, inte som hon ser ut nu utan för ett år sen. Då var hon aningen smalare. Jag planerar att kunna se ut så lagom till sommaren, det är inte så många kilo bort. Då ska jag sola, vara perfekt solbränd, jobba, bada naken och ha massa sex om sommarnatten. Jag ska vara glad och social, men samtidigt ha min "egentid", jag ska dricka vin på uteserveringar och ha lätta sommarskor och klänningar med tunna axelband som blåser i vinden. Jag ska promenera hem om natten och plöja pocketböcker om dagen. Jag ska vara fin och smal.

Kommentarer:
Postat av: Junitjej

Ärligt talat, menar du verkligen allvar med detta? Nicole Richie såg ju riktigt sjuk ut, när hon var så smal för ett år sedan. Vill du bli sjukligt smal?

Postat av: Anonym

Jag tycker det är fint..

2007-01-25 @ 19:58:02
Postat av: M

exakt det du skrev här.. så vill jag också ha det! :)

2008-06-22 @ 16:04:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits