Skummisar på stan

Idag känns det lite bra. Jag trodde att jag skulle ligga och sova vid det här laget, med tanke på att jag inte sov alls inatt. Men jag är pigg som en nötkärna. Åt lite falu råg imorse innan jag for till skolan, och har inte ätit sedan dess. Men min mage känns svullen och jag provade byxor på stan och kände mig tjock.. undra vad det kan bero på :S men jag har iaf inte grävt ner mig. Jag kommer nog att ta en lugn hemmakväll ikväll så får jag se vad som händer imorgon.

Fick höra att jag var vacker idag, det var en kille som sa "le, du som är så vacker" och så sa han något som lät som "du är det, det vet du" jag gick och log (jag som brukar vara så... otrevlig mot sånna- förbättring), för min mamma säger att jag inte får prata med främlingar.  Mina vänner blir alltid så glada över sånt, jag blir inte glad, det mer typ... rinner av mig. Speciellt av skummisar på stan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits