På väg..

Wiiie, jag klarade mig från min hunger och mitt matsug. Fick mig själv att pyssla med annat, städa, diska, duscha, läsa och knappa på datorn. Jag stoppade i mig den andra halvan av mitt kvarglömda ephedrapiller nyss, nu är jag inte orolig, jag kommer förmodligen klara mig till efter lunch, eller till middag vid 16-tiden. Men jag har även funderat lite över ifall jag ska sikta på att komma in i ketosis, om man nu kan "komma in i det", men att få kroppen i det stadiet. Frågan är bara om jag klara mig utan kolhydrater på det sättet, med tanke på att det är svårt att hitta varor som innehåller lite kcal i vanliga fall också. Om jag tar bort min kolhydratmat så finns inte så mycket kvar.. jag tror inte det..

Nu ska jag fara på skolan, skulle hellre sitta hemma och läsa och göra annat. Jag har på mig mina nya jeans idag, finfina, fast jag är för fet egentligen :(

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits