På väg till IKEA

Jag åkte iväg till IKEA idag, framför mig på bussen satt en kvinna och en man. De pratade ett språk som lät som en blandning mellan tyska och danska, kan det vara hollänska? Kvinnan såg rätt mycket äldre ut än mannen, hon var väldigt smal, hade kortklippt rödblont hår och gissningsvis var hon kring 35. Mannen såg ut att vara kring 25. Var de syskon, förälder och barn eller möjligtvis ett par. Efter att ha följt deras diskussion och kroppsspråk drog jag slutsatsen att de var ett par. Intressant.

Nu har jag precis kommit hem, förrutom IKEA så besökte jag Lidl. De har så billiga bananer och så hottade jag en juice-saftdryck som bara innehåller 8 kcal/dl. Jag borde gå och handla vaniljyoghurt, jag behöver både yoghurten och promenaden.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits