Nu ÄR det bestämt!

Jag har under den sista tiden funderat på hur jag bla ska göra med denna blogg, ska jag lägga ner den helt, ska jag lägga den på hyllan eller ta upp och skriva igen? I avvaktan på någon form av beslut (eller tecken från ovan ;)) så la jag bloggen på hyllan. Varför jag ifrågasatte min blogg är dels för att folk omkring mig påpekar att jag har för höga krav på mig själv (vem har inte det idag) och har slappat efter lite med skolarbete och diet, men det också på grund av att jag egentligen inte vill få folk att känna så som jag gör, eller göra så som jag gör. Men allra mest är det för att jag inte vill bli upptäkt, jag skulle dö!


Beslutet tog jag inatt, en vanlig sömnlös natt. Råkade snubbla över en blogg som handlade om annat än mat och ätstörningar, men samtidigt så var vi så lika. Sen hände det en skum sak imorse när jag vaknade. Det var i det stadiet när man inte riktigt vet om man är vaken eller sover, det var så verkligt men samtidigt så osannorlikt. Jag sov "fel håll" inatt, (somnade framför datorn) så jag sov med huvudet vid fotändan och så kom en humla och flög förbi, ner vid elementet och så- borta. Jag har letat efter humlan typ hela dagen, men jag hittade inget, så jag antar att det var en dröm? Iaf så det första jag tänkte efter humleincidenten var att jag skulle blogga.

Så är det. Så nu är jag tillbaka. Punkt


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits