Nicoles kropp

nicole


Det är väldigt politiskt inkorekt att gilla Nicole och hennes kropp. När hon kommer på tal så suckar jag precis som alla andra och nickar att hon minsann "är alldeles för smal", det är en lögn. Jag älskar hennes kropp, den är så fin, speciellt på sånna här kort då hon ser så bräcklig ut.


För er som undrar, så går jag inte på ephedrapiller längre, de är som (kanske) bekant olagliga i sverige numera. Eller det är olagligt att sälja, men inte olagligt att köpa eller inneha (vad jag har förstått). Men de är svåra att få tag i. Egentligen är det bra. För jag blir så knasig av de där pillren, fast de gör juh underverk. Sen är de rätt dyra också.


Kommentarer:
Postat av: Anna

Men tack! Vilken fin kommentar. Vad roligt att du kommit igång att blogga igen...det är skönt att ha ett "ventilationshål" nånstans för lite allt möjligt. Kram på dig!

Postat av: Anonym

Tycker verkligen hon är alldeles för smal hon ser ju ut som att hon skulle kunna gå sönder när som helst

2007-01-16 @ 10:12:02
URL: http://snowflakes.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits