Lista: Varför ska jag slippa?

Ligger fortfarande i sängen, fastän det var sex timmar sen jag gick upp. Varför går jag inte och gör något produktivt?

1. Jag är trött, har ingen energi.
2. Är rädd att börja äta om jag går härifrån.
3. Väntar på posten i sängläge, det rätta sättet att vänta på något :)
4. Vad ska jag annars göra?
5. Plugga? Nääe, tråkigt, har lättare att plugga när det är mörkt -bortförklaring? Inte då! :)
6. Tittar på skor på nätet, jag behöver skor.
7. Gruvar mig inför att träffa min ex-bästis (haha, vilket epitet)
8. Måste duscha och jag fryser är jag går ut ur duschen, gruvar mig mer.
9. Väntar dessutom på mail-svar.
10. Är juh massa upptagen med att lista anledningar till att jag ska slippa!

Planerar att äta vid 15-16-tiden. Antingen två smalmjukisar och en rågrut, eller frukt och yoghurt. Intaget planeras ligga på ca 200 kcal (plus, minus 50 kcal). Det är fredag imorgon och vi ska ut och äta. Blä.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits